Hálózati koordinátor

Főbb feladatok, munkák:

    • Az országos irodahálózatban található IBUSZ irodák „gondozása” és folyamatos támogatása, minden tevékenység, ami az irodákhoz tartozik (felújítás, nyitás/zárások szervezése, karbantartás, beszerzések, irodalátogatások, ellenőrzések)
    • Folyamatos kapcsolattartás társosztályokkal és külső partnerekkel (biztosító, önkormányzatok, banktechnikai cég), hogy minden rendben menjen
    • A vezetők támogatása kontrolling tevékenységgel (heti jelentések, statisztikák készítése, éves tervezésekben való segítségnyújtás)
    • HR feladatok, a legmegfelelőbb új irodai munkatársak kiválasztása, interjúztatása
    • Rendezvények, belső oktatások szervezése, kollégáink szakképzéseinek biztosítása
    • Adminisztrációs feladatok, számlák rögzítése, irodák adatainak aktualizálása, szerződések intézése

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Kiváló problémamegoldó- és kapcsolatteremtő képességgel rendelkezel
    • Bírod a nehezebb, izzasztóbb helyzeteket
    • Magabiztosan kezeled a Microsoft Office alkalmazásokat (Excel, Word)
    • Proaktívan, logikusan gondolkodsz
    • Főiskolai vagy egyetemi végzettséggel rendelkezel
    • Min. 3-5 éves munkatapasztalatod van

Amit kínálunk:

    • Rengeteg tanulási, fejlődési lehetőség
    • Szerteágazó tevékenységekbe való betekintés
    • Új kapcsolatok
    • Nyüzsgő élet, folyamatos pörgés
    • Fiatalos, családias légkör, segítőkész kollégákkal
    • Zöldövezetes budai munkakörnyezet
    • Kedvezményes fitnesz bérlet a Rubin Hotel wellness részlegén
    • Munkahelyi étkezési lehetőség
    • Céges mobiltelefon

 

Kategória: Állásajánlatok

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*